AW.

Nu har jag halkat efter med uppdateringen! Nattis har kommit hem från Australien, äntligen! Jag har verkligen saknat henne!

Förra helgen var jag och Lukas och åt brunch på Tyresö Slott. Jag var mätt i typ ett dygn!

Det var jättemysigt och jag tror att det är ett bra mål när man ska ut och powerwalka! Blir nästan en mil fram och tillbaka, jag måste bara hitta en bra väg.

Jag har haft min sista vecka på jobbet som samordnare och ska äntligen börja på mitt schema jag ska ha över sommaren. Det ska bli så skönt! Men jag har oxå haft min sista vecka med min praktikant, jag kommer sakna att jobba med henne, jag har lärt mig så mycket av att vi har jobbat tillsammans!

Lämpligt nog avslutades mitt jobb isag med en AW med jobbet. Vi fick mat på olearys och körde trekamp.

Basket

Racingsimulator och bowling!

Det var kul! Efter allt detta åkte jag med Ingela och Erik till en nyöppnad restaurang på Söder och delade på en flaska champagne!

Jag har haft en mysig kväll!!

Vi äger en lägenhet!

Idag skrevs alla papper klart och alla pengar sitter på rätt konton.
Vi fick nycklarna och våra föräldrar har sett lägenheten. Sjukt!

Vi har redan målat ett lager i sovrummet och flytten går till helgen!

Det ska bli grått!

Nu är det vår!

I helgen började vi flyttpacka!

I söndags kollade vi på tapeter för vi ska göra om sovrummet i lägenheten innan vi flyttar in.
Jag hann även träffa Max, Matte, Rikard och Ricki och gå en promenad med dom i Hägersten och mälarhöjden.

På kvällen åkte vi till torpet för det sista skulle fixas, jag umgicks med tjejen som har flyttat in där och hennes katt och Lukas jobbade.

Igår efter jobbet mötte jag Lukas så gick vi till Kungsträdgården och kollade på träden som blommar och åt glass, så gick vi en promenad till Skanstull.

Warszawa.

Så jag var i Polen i fyra dagar.
På söndagen åt vi den finaste hotellfrukosten jag har ätit tror jag!

Jag var mätt till kl. 22 på kvällen!
På dagen åkte vi en buss med guide i hörlurar runt i hela stan, det var intressant!

Efter det chillade vi i poolen på hotellet innan vi käkade på en fin spansk restaurang.

På måndagen var det mest shopping som gällde så det finns det inga bilder på. Vi var på två stora shoppingcenter! På kvällen åt vi på en nice restaurang igen!

Det var allt vi hann tillsammans. De andra tjejerna kom ju från Norge så de åkte till sitt plan tidigt på tisdag morgon medan mitt plan gick kl. 14. Jag hann gå en sväng runt i stan och köpa ett par stövlar innan jag åkte till flygplatsen!

Warszawa var nice, om man har möjligheten ska man åka dit ett par dagar!

Jag är i Polen!

Lukas var snäll och skjutsade mig till Skavsta och kl. 15 var jag på vårat fancy hotell i Warszawa där de andra tre redan väntade på mig.

Vi gick en tur till gamla stan och jag åt rösti med lax och en brownie.

På kvällen åt vi på Vapiano ocj drack varsin drink på 40e våningen på marriott hotell.

Vår!

Nu känns det verkligen som vår ute! Jag har inte använt nån av vinterjackorna på över en vecka!

Nån idiot i vårt trapphus, tror faktist det är vår närmaste granne, har fixat stopp i sopnedkastet igen. Helt sjukt äckligt luktar det och just nu får vi typ klättra över sopsäckar med hans soffkuddar i för att ens komma in genom vår dörr! Alltså man kan ju bli förbannad för mindre. Hoppas inte vi har sånt sopnedkast i Tyresö!

I tisdags träffade jag en massa gamla vänner efter jobbet hemma hos Tommy och Linnéa och sen fick jag höra av en tågförare att det kommer vara problem med tågen hela sommaren. Skönt att det inte finns några tåg i Tyresö?

Ett 34timmarspass på jobbet har jag oxå hunnit och det har varit mycket att göra! Så nu tar jag min tredje långhelg på rad!

Imorn åker jag till Warszawa med mina norska jenter!

Påsk i Oskarström!

Skönt med fyra dagars ledighet! Jag hade ju långhelg förra helgen också men det är ändå väldigt skönt.
Vi åkte efter jobbet i torsdags och kom fram rätt sent efter att ha stått stilla i över en timme pga större bilolycka.

I fredags gick jag en promenad med Linnéa och Star.

När vi mötte upp Lukas senare åkte vi till Virsehatt och grillade korv och gick lite till.

Påskafton spenderade jag, Lukas, mamma och pappa i Ullared och sen grillade vi, på kvällen hälsade vi på hemma hos Helena och träffade Kenneth och Mattias! Mattias har precis fått sin andra dotter, fem dagar gammal!

Söndagen chillade vi bara, mamma och pappa åkte hem. Det enda vi gjorde var att gå en liten promenad.

Idag, innan vi började åka hemåt åkte vi med Linnéa, Star, Marianne och Tage till Tylösand och fikade och umgicks en stund i solen.

Jag har haft en väldigt bra helg och kan inte vänta tills nästa! Då är det Warzawa som gäller med mina norska jenter!

Den här veckan.

Kort vecka. Idag åker jag, Lukas, mamma och pappa till Oskarström!